Sunday, October 14, 2007

Ажил ажил ажил бас дахин ажил

За өнөөдөр чинь нэг блогдоо салхи оруулий даа арай ч дээ нэг юм нээчээд учир зүггүй баахан хүнд тараачаад таг алга болдог хүн надаас өөр энэ хорвоод бдаг болов уу гээд эгчгүй гэнэт бодлоо л доо за тэгээд бдаг л бх даа ер нь тэгээд янз бүрийн шалтгаанаас болоод тиймэрхүү асуудлууд гардаг бх даа надаа ч бас нэг шалтгаан гараад жаахан завсарлачилаа.Яагаад завсарласан бэ гэвэл би ээлжийн амралтаа аваад хөдөө явж сайхан амраад эрч хүч дүүрэн ирлээ гэж.Тэгээд амралт дутуу дуудагдаад ажилдаа орсон л доо(ажил гэж маш их манайх өвөл болохоор ажил их болдог гэхүү дээ)тэгээд ажилаа хийж бхад ядрахгүй, нөгөө толгой молгой чинь өвдөхгүй бна лээ шүү өглөө 8:30-21:30хүртэл ажиллахад ядрахгүй бна лээ тэгээд хүн юм хойно ямар робот биш цаадах чинь 7хоног яваад миарч бна лээ шүү гэхдээ ер нь хүнд амралт надо юм бна гэдгийг ойлгосон шүү.Би чинь энэ ажилдаа ороод ер амарч үзээгүй хүн бгүй ю даа ёстой нөгөө залуу тулдаа л явж бсан юм шиг бгаа юм.Манайхан бүр миарцан бна лээ хөөрхий.Яг одоогоор 2хүн амарцан,2хүн эмнэлэгт хэвтцэн,2хүн ядарлаа гээд ажилаасаа гарцан гээд боддоо.Тэгсэн эгч гуй бас ч үгүй амраад ирсэн гээд шийр заагаад хагас бүтэн сайнд ажиллаад бгаа гэж бгаа өнөөдөр чинь бүтэн сайн өдөр ш дээ за тэгээд яахав дээ урамшуулал гайгүй бодох бх гээд л найдаад л сууж бна даа хэхэ бас шуналтай цаадах чинь мөнгө гэвэл нүдээ өгөхөөс ч буцахгүй шүү гэвэл алваа за за тоглосон шүү та нар итгэчихвээ хүнд амьдархын тулд money хэрэгтэй л юм чинь тээ...Өө нээрээ Deppsu блог дээр чинь comment үлдээж болохгүй бна лээ шүү

4 comments:

Jagaa said...

Huuye huuhee chi ingej ajillahaa bolij uz za, yadaad buten saind amardag baigaa daa, Hund dahij ajil oldono shuu harin biye dahij oldohgyi shuu gej yaritsgaadag bsan bhaa xexe, gai bgaa daa ingej ajillaad ternii orond chadahgyi gej heleed gertee gants udur gedesee ileed hevteh ch saihan shuu dee xexe. za lai bolj blog ruu chin boss chin ordog uu ain hu? Nuguu Jagaa chin ajilaa solison bish manai heded iim yum zaaj uguud yavdag bolson bn geh baigaa daa xaxaxa

Pearle Deppsu said...

Хаагуур гулиалаад байгаан бол гэсэн чинь хөдөөгүүр айн. Намайг аваад яюку яасын гэсэн. Одоо миний блог дээр комент үлдээж болноо. Нэг аноним нөхөр уур хүргээд хэсэг би дөвчигнөсийн.

Их ажил надад л хэрэгтэй байна. Би 1-6 дахь өдрүүдэд ажиллаж байгаа, гэхдээ завтай л байна. Фаааааааак, огт завгүй л баймаар байна.

Төрболд said...

Сайхан амарсан бол боллоодоо. Харин энэ ажлын цаг хэтэрхий их байнаа. Хууль зөрчиж байгаам бусуу танай босс. Ажилчдаа ядраагаад, өвчлүүлээд, гаргаад дуусах нөхөр байна л даа хэхэ.
Харин Үүжим минь ажилласан шиг ажиллаж амарсан шиг амрах л хэрэгтэй дээ. Хэнчгүй би бас хальт амарчихаад ирсэн л дээ. Одоо ажил ажил ажил бас дахин ажил л байна хэхэ.

Хүүе Deppsu өөрийгөө ажлаар завгүй байлгана гэдэг арай л буруу ойлголт бишүү? Юу ч хамаагүй хийж болийшдээ. Мэдээж Deppsu маань ухаантай болхоор өөрийнхөө алтан цагийг хэрхэн үр ашигтай өнгөрөөхөө мэдэх байхлдаа хихи.

Uujiim said...

Жагаад: Бүсгүй санаа зоволтгүй ээ чи миний блог дээр санаа бодлоо чөлөөтэй илэрхийлж болно за чиний хэлдэг чинь зөв л дөө,гэхдээ миний бодлоор ажил даалгаж бхад нь яж чадахгүй гэх вэ дээ хэхэ одоо өнөөдөр яваад л дууслаа даа үдээш хойш нөгөө гайхал захирал чинь ирнэ тэгээд бид 2 шалгалт аваад тэгээд л дууслаа ирэх 7хоногоос арай ажил гайгүй болно доо найз нь бас хокэн хариуцаж бгаа бас манайхан ихэнх нь амарцан бга болохоор л ингэж бна л даа найз нь хөдөлмөрийн баатарт нэрээ дэвшүүлээд бгаа ш дээ манайхан дэмжинэ гэсэн чи бас саналаа өгөөрэй за хэхэ
Deppsu:Ёстой яг гулиарах ид оргил дээрээ явж бсан чинь ажилаас дуудаад тэгээд л ирцэн бна даа нээрээ мэссэнжэр болон нэтээс есөн жорын зүйл татдаг ажил маань хүртэл тасалдаад маш хэцүү бна нээрээ огт завгүй бх тусам хүн юмыг амжуулдаг юм бна тээ нэг бодлын сайхан ч нөгөө бодлын бичкээн ядраад бна гүрийж бгаад дуусгачихвал дараа нь надад үр дүн нь ирэх бх гээд бодоо л бж бна даа харин нэг аноним уурийг чинь хүргэсэн гэж хальт уншисан яг яасныг мэдэхгүй ч хүмүүс жаахан соёлтой баймаар юм даа тээ одоо тэр чат бна арай ч дээ нээрээ уур хүрмээр шүү
Turuu:Харин тийм ээ манай босс ч юм хэлэхээр би залуудаа тэгдэг бсан ингэдэг бсан гээд л авч өгнө дөө урдуураа улаан хөлтэй амЫтан алхуулахгүй шүү дээ шууд л ам таглана даа гэхдээ би ягаад ч юм энэ ажилдаа дуртай бдиймаа чиний хэлдэг яг зөв хүн ажилласан шиг ажиллаж амарсан шиг амрах хэрэгтэй би ажилласан шиг ажиллах дуртай хүн дээ хүмүүс намайг чи ингэж ажиллаж ядийн гээ л бдийм тэгээд л нээрээ ч тийм юм уу гэж бодсон хэр нь яг ажил ирэхээр чаддагүй юм аа