Thursday, August 30, 2007

Тоглоом тоотой нь дээрээ гэж...

Энийг ярихын тулд өчигдөр оройноос эхэлсэн дээр гэж бодож байна.Өчигдөр орой би гэртээ 11:45өнгөрөөгөөд орвоо тэгсэн чинь ах гуай загнаж гарч байна, чи хаагуур яваад байна ажилдаа ч очихгүй, гэртээ ч ирэхгүй гээд цамнаж гарваа хөө (би урьд орой нь ажилын эгч ганцаараа гээд гэрт нь хоносон юм л даа гэхдээ утасаар гэртээ хэлсэн л дээ) би бүр гайхаад за яахав гэртээ ирээгүй ч яахав тэр ажилдаа очихгүй бга гэхээр нь маш их гайхав би чинь өдөр бүр ажил дээрээ суугаад л хамгийн эрт ирдэг нь бгүй юу даа (гэртээ орой ирсний учир нь манай ажилын хуучин нягтлан эгч төрсөн юм тэгээд эргэж очоод тэнд жаахан удцан л даа)тэгээд юу яриад байна та би ажилдаа явж бга ш дээ гэсэн чинь ажилаас чинь ярьсан чамайг ер ажилдаа ирэхгүй бга яасийн бол гэж байна лээ гэж авдиймдаа тэгээд л нилээн загнуулж бгаад нилээн орой унтсан (жаахан вино уусан гэж бга хэхэ).За тэгээд л өглөө гарахад бас чи нээрээ ажилдаа явж бгаа юм уу гээд л ах гуай байн байн асуугаад болдогүй шүү, бүр уур хүрээд за энэ ч ажилаас яг ярисан байна гээд ажил дээрээ ирээд асуусан чинь харин манай ажилын 2 эгч манай руу залгаад баахан юм ярьцан бга юм даа тэгээд бүр би өнөөдөржигөө хөмсгөө зангидаж суулаа.Гэхдээ арай тэгэж тоглож болохгүй биз дээ хүнээр тоглож болно гэхдээ тоглохгүй тоглоом тоглох тоглоом гэж бас байна ш дээ тэрийг бодмоор юм гэж хэлмээр байна ажилын 2 хүндээ...

2 comments:

Pearle Deppsu said...

uu tiim yum zunduu bh shd hehe

byambaa said...

hiih yumaa olj yadsiin. eej aav, emee uvuu geed nastai humuus bdg bol tsus harvah ni bna sh dee.
sonin ulsuud ve tee. yostoi l togloh yumaa olj toglomoor yum.